miércoles, 4 de agosto de 2010

Projecte TdG... de Titella de Guant

Ja fa temps que tenia ganes de fer el meu primer titella de guant, però no trobava el moment per fer-lo. Fa un parell de dies vaig decidir anar a comprar el material: que si pintures, que si cola blanca, que si material per modelar, que si fil i agulla, que si... Ara el problema era que no tenia un lloc on guardar tot el que havia comprat, així que vaig decidir per triar alguna cosa pràctica, alguna cosa on guardar-ho tot i poder-m’ho endur fàcilment a tot arreu. Em vaig comprar una caixa d’eines! No, no és la típica metàl•lica de color blau, prou pes porto a dins com per afegir-li el pes de la caixa d’eines. És una caixa d’eines de plàstic dur. Quan ja ho vaig tenir tot ben posadet al seu lloc em vaig posar a pensar com seria el titella. Uff... me’n venien tants al cap que ho vaig deixar estar, esperaria una mica per decidir quin triaria.
Aquesta nit, abans d’anar a dormir, he agafat un llapis, una goma i el meu bloc de dibuix. El dibuix mai ha estat el meu fort, però quan m’hi poso intento que em quedi el millor possible. He començat a dibuixar... Tenia pensat fer el titella d’un nen, però a mesura que anava dibuixant vaig veure clar que faria el titella d’una nena. Una ratlla per aquí, una corba per allà... La veritat és que he quedat prou satisfeta amb l’esborrany que he fet. Volia penjar-lo aquí, però he decidit que ho penjaré quan tingui el titella acabat, així mantinc el misteri jejeje.
M’ha costat molt dormir. No deixava de pensar en detallets del titella i altres coses que podria fer. Ja fa temps que vull fer un mòbil amb el CD transparent que trobes al final de totes les caixes de CD’s. He pensat que podria pintar-ne una de cada color i escriure-hi coses. Però això ja és un altre tema, quan el tingui fet, ja en penjaré una foto.

2 comentarios:

  1. Si si, fes-lo, penja la foto, dona-li vida, fes un vídeo, també penja'l i a disfrutar-lo i compartir-lo amb el món, reina de la creativitat.

    ResponderEliminar
  2. El faré, el faré, tinc el dibuix-esquema fet, cada cop que trobo un foradet intento fer el motllo, però mai tinc temps d'acabar-lo jejeje, però un dia agafaré i m'hi passaré el dia i a veure què surt. Tinc moltes ganes de fer-lo i de veure'l acabat, però sobretot tinc ganes de donar-li vida!
    Ara he acabat de fer un mòbil amb CD's i vull que diferents persones escrigun el que vulguin als CD's. Havia pensat en tu perquè escrivisis en un d'aquests CD's que més endavant penjaré a l'habitació.

    ResponderEliminar