martes, 10 de agosto de 2010

Projecte TdG en marxa!!!

Avui m’he despertat creativa. La veritat és que aquesta matinada el meu cervell ha estat imaginant com fer el titella de guant que fa temps que tinc entre els meus projectes personals. Cal dir també que un comentari que vaig llegir ahir a la primera actualització del blog en la qual vaig fer referència a aquest projecte ha estat un dels detonadors perquè avui em posés a fer-lo.
De moment només tinc el que seria la base. He fet el motllo amb plastilina, s’ha de dir que és un motllo molt senzill, sense cap detall concret. No em vull complicar gaire la vida en la creació d’aquest primer titella, només he modelat el nas i he insinuat una mica els ulls, però res més, la resta apareixerà quan toqui pintar.
La veritat és que no he seguit el dibuix que vaig fer, potser més endavant l’agafo, però he preferit deixar que les meves mans facin a veure què surt.
Us deixo una foto del que tinc fet fins ara.


2 comentarios:

  1. ola comentari breuuuu pero respirat
    mmmm mola esta be espero que el projecta personal vagi seguint per la mateixa linea, i de segur anira genial aaaa i vull ser un dels primers en veurel acabat!!!


    MM

    ResponderEliminar
  2. jajaja! gràcies!!! sisi el veuràs acabat! però m'agafaré el meu temps per fer-lo, vull respirar-lo, gaudir-lo... buaaaaaa!!! és genial!!!

    ResponderEliminar