miércoles, 27 de octubre de 2010

Projecte TdG “acabat”

No sé si recordareu que, aquest estiu, vaig començar a fer un titella de guant, però mai tenia temps d’acabar-lo. Avui, després de molts dies de tenir-lo “abandonat” a la prestatgeria de la meva habitació, l’he “acabat”!
Per què poso acabat entre cometes? Doncs perquè el que he acabat és la construcció, però el titella no estarà acabat fins que tingui un nom. Si, li falta el nom i no sé quin posar-li, així que he pensat que podria demanar-vos a vosaltres, si voleu, que li podeu un nom. Podríem fer això, no sé, què us sembla? Si voleu, podeu deixar-me noms als comentaris i després em tocarà una de les feines més difícils, triar.

Moltes gràcies!!!

Properament penjaré una entrada sobre l'experiència a la I Mostra de dones titellaires

3 comentarios:

  1. ola ningu comenta k sosus tots plegats, no?! una mica de sal que de moment no tenim problemes arterials, jolines!!!
    a vera jo li ficaria LLum, de nom, si no t'agrada pues que sapigues k la meva filla es dira aixi!!!!!!!


    apa doncs Francesa me voy a acabar de fer unes caixes artistiques que m'han demanat!!! nos vemos tasseta del my heart!!!



    a per si no ho sabies...
    MM

    ResponderEliminar
  2. si si... aquí ningú diu res...

    Llum... el poso a la llista
    Aquest finde a França m'he endut el titella i una noia em va dir que li posés Isabel (perqè era tal i com es diu ella) i la meva germana i la meva cosina petita em van proposar que li posés Júlia.

    estic esperant més propostes a veure què surt

    M'imaginava que eres tu cullereta de mi CORAZÓN!!!

    Jo vaig a acabar de fer un treball d'historiografia que em porta pel camí de l'amargura... sort que durant l'hora i mitja que dura l'assignatura m'inspiro i creo titelles, escric alguna cosa i fins i tot tinc temps de pensar en alguna obra... que per cert, aquest finde m'he inspirat i se m'ha acudit un argument per l'espectacle infatil que dèiem de fer... ya te contaré... jajaja!!!

    ResponderEliminar
  3. uaaaaa!!! bé ja me contaras tinc ganes de sentir la proposta segur k es genial i am tocs francesos jejejejeejeje!!! em de parlar ja del festival tambe i de tot lo altre la Laia no ma dit res per cert i en kuan els noms molen!!! tindras problemes per escollir


    MM

    ResponderEliminar