viernes, 10 de mayo de 2013

Ja torno a ser aquí!

Com diu el títol de l'entrada, he tornat!

Després d'una llarga absència, torno a ser aquí. Necessitava un temps per poder dedicar a altres projectes, entre d'ells, acabar la carrera. Si, des del juny de 2012 sóc llicenciada en filologia catalana! Però no només m'he dedicat als estudis, sinó també ha estat un temps per poder tornar al teatre. Durant l'últim curs de la carrera vaig deixar el teatre una mica en un segon terme, però ara ha tornat a agafar protagonisme! La veritat és que tinc moltes ganes de crear noves històries, juntament amb els altres Klyngh. Tinc moltes ganes de tirar endavant projectes que ens esperaven entre les pàgines d'una antiga llibreta.

A part dels estudis i el teatre, tinc ganes de fer moltes més coses! Aques estiu tornarem a posar-nos amb el grup de música. Per fi podrem tornar a treure-li la pols al baix i a la guitarra!!!

Però a part de tirar endavant projectes en grup, també tinc ganes de tirar endavant projectes personals. Fa temps que tenia ganes de començar a fer una mena de dietari de dibuixos. La veritat és que dibuixar mai no ha estat el meu fort, però m'agrada. Potser per això tinc ganes de fer aquest "dietari, per aprendre a dibuixar, perquè res millor que la pràctica per aprendre! I com que és un projecte que tenia ganes de començar fa temps i, ara he trobat el moment per fer-ho, m'agradaria compartir amb vosaltres el primer dibuix d'aquest "dietari"





Potser no és gran cosa, però per ser el primer, no està pas malament! A més, no podia començar amb cap altra cosa que no fos una papallona. Per què? Doncs perquè, a part de què les papallones m'agraden, per a mi simbolitzen la vitalitat, les ganes de viure. Jo em considero una persona molt vital, amb moltes ganes de viure i, per aquest motiu, he volgut encetar aquest "dietari" amb la imatge d'una papallona, perquè és un dibuix que em defineix i. perquè aquest projecte tingui una llarga i emocionant vida!!!

1 comentario:

  1. Nena tens aixo més mort que la patatona de la Marujita... des de que no té en Dino té sequera!
    No demanis com he arribat aqui coses de la vida. Ha veure si el poses el diaa aixi puc comentar.
    MM

    ResponderEliminar